Alla inlägg under juni 2009

Av Jasmine - 20 juni 2009 00:01

.. rasade det precis ner pengar på mig!! Ja alltså.. inte bildligt talat dårrå!

Efter att ha spenderat några timmar i paksu med familjen.. ja alla utom Liz.. så ringde en vän till mig och frågade om jag ville jobba natt!

Klart som fan att jag tacka ja.. kan behöva lite extra pengar!

Detta betyder nu inte att mitt diskbråck är borta och att jag är bra i kroppen igen.. men jag kunde jobba just för att jag inte behöver göra desto mer än att sitta och vara vaken och ha koll på en som sover.. och typ tömma en torktumlare och en diskmaskin.

Då är nog det jobbigaste att sitta och hålla sig vaken en hel natt :P

Men det kommer nog gå bra.. fick ju låna svärmors laptop med trådlöst nät.. och har en stor fin platt tv att titta på.. och lite godis och dricka =)

Men det lär bli skönt att få sova sen när jag kommer hem!


Nu ska jag spela lite och surra vidare med karln min på msn =)


Å förresten ELINN!! Jag väntar!!! =D


Tjingeling!!



Av Jasmine - 1 juni 2009 20:51

Har varit ute och promenerat runt sjön med älskling, adrian, linda och nova idag och igår.. det var skönt!! Se vad lite mediciner kan fixa!! Igår gick vi 2 vändor och idag en vända.. ca 7,5 km duger bra.

Ska till skolan på onsdag och göra klart heta arbeten, lite nervöst att gå dit när man inte varit där på lääänge. Men jag går bara dit då, för jag har inget där att göra längre. Hoppas på att kunna börja där via af senare och kanske göra det jag har missat nu.


Nu har planeringen startat, vi har bokat tid till den 24 juli.. spännande!!

Måste bara fixa cash till ringen, det är fan det viktigaste, en snygg ring :P


Jies.. nu stressar magen och vill att jag ska avsluta och springa på toa!


Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards