Direktlänk till inlägg 1 mars 2009

Så här dagen efter...

Av Jasmine - 1 mars 2009 20:26

.. så måste jag säga att jag hade kul igår!

Det var ett trevligt sällskap på festen och sen på krogen var det oxå helt okejj! Men jag lärde mig att jag ska inte svepa en 6:a tequila fler gånger.. en stooor klunk + en liten, jag trodde jag skulle dö!! Jag var så jäkla nära att spy, men klarade precis att vända magen rätt igen! Synd bara att jag nu i efterhand ännu kan känna smaken och doften av den jäveln! :P

Jag har klarat mig undan från att vara bakis i alla fall, skitskönt!

Vaknade pigg och utvilad kring före 11, vilket jag inte trodde jag skulle vara när jag kom i säng vid 4 efter att ha suttit i badkaret och spolat vaaarmt vatten för att jag frös så förbannat.. å nää jag hade inte fyllefrossa.. det var bara.. KALLT!


Hade ett sånt där "fyllesnack" men en vän igår.. mera typ.. "Nu har vi druckit oss skiiitfulla så då kan vi kanske snacka om hur vi känner det". Absolut inget dåligt menat i det, men ibland säger man inte vissa saker förän man är full och mer öppen för att snacka känslor och grejs.

Men jag fick iallafall en bättre bild av hur det varit med vissa saker, och det har nog blivit en del missförstånd just för att man inte pratat om det.

Men till min vän vill jag bara säga att jag finns här i vått och torrt även om jag inte kanske kan vara lika aktiv i mina besök som tidigare. Har mycket som händer i mitt liv just nu och tiden räcker inte till åt allt jag vill hinna med på dagarna. Jag hoppas du förstår, och att du vet att jag älskar dig jättemycket! Jag hoppas på att det kommer lugna sig lite när jag gått klart min utbildning så jag kan lägga lite tid åt att umgås mer.


Vad göra nu?? Sitta ensam och glo tv eller nått kanske.. jag vet inte.. trist att inte ha nåt att göra iallafall..


puss och kram



www.youtube.com/watch?v=Ct3zwht61EA  

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine - 10 augusti 2009 20:46

En vän är någon som kan få dig att skratta fast du egentligen bara vill dö. En vän är någon som ställer upp på dig utan att förvänta sig något tillbaka. Med en bra vän behöver man aldrig fundera på varför man är vänner. En riktigt bra vän kan man var...

Av Jasmine - 2 juli 2009 16:35

Nu har jag suttit och funderat en del under tiden jag satt på facebook alldeles nyss.. hamnade på min "kusin" F´s sida och kollade lite bilder från hennes 30 års fest. Det var bilder där på min faster G och min "faster" L och även på en äldre man som...

Av Jasmine - 20 juni 2009 00:01

.. rasade det precis ner pengar på mig!! Ja alltså.. inte bildligt talat dårrå! Efter att ha spenderat några timmar i paksu med familjen.. ja alla utom Liz.. så ringde en vän till mig och frågade om jag ville jobba natt! Klart som fan att jag tacka j...

Av Jasmine - 1 juni 2009 20:51

Har varit ute och promenerat runt sjön med älskling, adrian, linda och nova idag och igår.. det var skönt!! Se vad lite mediciner kan fixa!! Igår gick vi 2 vändor och idag en vända.. ca 7,5 km duger bra. Ska till skolan på onsdag och göra klart heta ...

Av Jasmine - 27 maj 2009 01:30

Nu har jag lyckats få mediciner mot den här smärtan som så vackert börjat bryta ner ens sinne! Det krävdes bara en massa läkarbesök och pengar för att tillslut möta en läkare som fattade hur ont jag egentligen har!   Men men.. skolan gick ju åt helve...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards