Direktlänk till inlägg 10 mars 2009

Sist ut av bruttorna på svetsutbildningen..

Av Jasmine - 10 mars 2009 11:47

.. när det gäller att uppdatera lite händelser från senaste tiden!

Hade sportlov, utan sport såklart, i förra veckan. Det var skönt nå jävulskt!

Visst man fick ju sitta och plugga en hel del oxå, men det gjorde inget för jag fick iaf vara hemma med kärlek och våran son.

Veckan var rätt lugn.. och vi tog det mest lugnt.. hälsade på lite folk och sånt där man brukar göra..

I lördags var jag och älskling upp till edna med skoter.. det var kul!

Först åkte vi från paksuniemi till toullasjön, där stannade vi och drack kaffe med svägerskan och hennes familj sen fortsatte vi bakom luossabacken till ednaparkeringen och sen vidare upp till fjället. Satan vad det blåste där uppe! Det blåste lite typ i normal markhöjd.. men när man kom upp på fjället var det värre. Älskling lutade sig framåt mot vinden och stupade inte framåt! Det var fränt..


Har gjort prov här i skolan både igår och idag.. undra hur det gick!? Med tanke på att jag inte är så vidare intelligent när det gäller matematik och sånt så gick det nog inge vidare..


Idag blev vi bjudna på smarrig kladdkaka med vaniljvisp av elinn.. fy vad det var gott!! Hon är så gullig med oss gamla tanter..


Nu sitter jag annars vid datorn för att kunna komma på nåt att tillverka på den kommande uppgiften här i skolan.. har väl en liten idé på vad jag ska göra.. men inte exakt hur den ska se ut. Ska tydligen göra en ritning på det hela under veckan, och sen ska vi sätta fart med tillverkningen nästa vecka (rätt eller fel?) Men men jag spånar på... jo.. ja.. hmmm.. jo.


Nu ska jag fortsätta greja på här!


Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine - 10 augusti 2009 20:46

En vän är någon som kan få dig att skratta fast du egentligen bara vill dö. En vän är någon som ställer upp på dig utan att förvänta sig något tillbaka. Med en bra vän behöver man aldrig fundera på varför man är vänner. En riktigt bra vän kan man var...

Av Jasmine - 2 juli 2009 16:35

Nu har jag suttit och funderat en del under tiden jag satt på facebook alldeles nyss.. hamnade på min "kusin" F´s sida och kollade lite bilder från hennes 30 års fest. Det var bilder där på min faster G och min "faster" L och även på en äldre man som...

Av Jasmine - 20 juni 2009 00:01

.. rasade det precis ner pengar på mig!! Ja alltså.. inte bildligt talat dårrå! Efter att ha spenderat några timmar i paksu med familjen.. ja alla utom Liz.. så ringde en vän till mig och frågade om jag ville jobba natt! Klart som fan att jag tacka j...

Av Jasmine - 1 juni 2009 20:51

Har varit ute och promenerat runt sjön med älskling, adrian, linda och nova idag och igår.. det var skönt!! Se vad lite mediciner kan fixa!! Igår gick vi 2 vändor och idag en vända.. ca 7,5 km duger bra. Ska till skolan på onsdag och göra klart heta ...

Av Jasmine - 27 maj 2009 01:30

Nu har jag lyckats få mediciner mot den här smärtan som så vackert börjat bryta ner ens sinne! Det krävdes bara en massa läkarbesök och pengar för att tillslut möta en läkare som fattade hur ont jag egentligen har!   Men men.. skolan gick ju åt helve...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards