Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Jasmine - 15 mars 2009 22:11

FY FAAAN I HELVETES JÄVLA SKIT MOJJS VAD JAG HAR ONT I RYGGEN!!

Se det är inte bara kickidii som svär i sin blogg!! Jag svär oxå och just denna gång för att jag har så förbannat ont i min rygg!!

Jag fattar inte varför.. man brukar ju få ont för att man lyft nåt tungt eller nå sånt.. men jag har inte gjort nå speciellt alls. Jag tror det är en nerv som gått i kläm och jag känner mig som en handikappad retard som inte kan sitta.. gå.. lyfta min son eller nåt! Kan knappt klä på mig själv eller wipe my own ass heller..asså jag klarar det själv men inte långt ifrån att vara tvungen att tigga hjälp av min stackars älskling. Inget illa menat mot handikappade människor heller.. kan inte beskriva mig själv just nu på nåt annat sätt bara.


Imorgon ska man påbörja att sätta ihop sina projekt i skolan.. ja alla utom jag som inte kan gå till skolan! 8 timmar viktig tid.. totalt puts väck!!

Hoppas jag kan gå till skolan på tisdag annars är det bara att glömma å hinna klart till fredag.. =(


Hmm.. förresten.. nån som fattar piken att tycka synd om mej?? =P


Nu orkar jag inte sitta här mer.. gör för ont!


Dra helvetti hej! ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards