Direktlänk till inlägg 16 mars 2009

Tupiskt!!!

Av Jasmine - 16 mars 2009 21:04

Vaknade idag och kände att jag inte hade lika ont nå mer.. och jag blev sååå jävla lycklig! Visst lite ont hade jag än men bättre än igår iallafall..

MEN sen tyckte ju jag att det var så fint väder ute så då kunde ju vi gå på promenad.. så att jag kunde mjuka upp ryggen lite till.. SMART TÄNKT JASMINE!!!!! Nu har jag återigen så jävla ont i ryggen så det känns som att den ska gå av.. men det är lugnt för jag ska gå till skolan imorrn iaf och lyfta plåt och grejer.. låter som en fin idé eller inte!

 Men jag får göra det jag orkar åsså får jag väl kanske gå hem tidigare för jag kan inte vara hemma, speciellt inte den här veckan!


Jag ringde vik samordningen idag för personliga assistenter.. tänkte chansa att få jobba i sommar! Jag fick jobb på en gång!! Kommer vara på ett ställe mest troligt hela sommaren, najjs!! Pengar pengar pengar!!

Då ska jag fan se till att gifta mig med min Micke, punkt slut!!


Nu ska jag lägga mig på soffan och slappa.. orkar som igår inte sitta här längre och skriva.. gör för ont!


Förresten.. nog är min kärlek lite feg.. han muckar med mej nu när jag inte kan whoppa hans ass.. men men min rygg är inte ond i all evighet.. muoahahahahahahahahaaaa


Heippa hej slapp som en sej!

 
 
Ingen bild

Micke

16 mars 2009 21:25

hahah jag kan mucka med dig när jag vill å hur du vill. kom ihåg att jag är en snabbare sprint än dig. lompis till toulla 2 min inga problem :P
men du vet att jag älskar ändå fast jag muckar med dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine - 10 augusti 2009 20:46

En vän är någon som kan få dig att skratta fast du egentligen bara vill dö. En vän är någon som ställer upp på dig utan att förvänta sig något tillbaka. Med en bra vän behöver man aldrig fundera på varför man är vänner. En riktigt bra vän kan man var...

Av Jasmine - 2 juli 2009 16:35

Nu har jag suttit och funderat en del under tiden jag satt på facebook alldeles nyss.. hamnade på min "kusin" F´s sida och kollade lite bilder från hennes 30 års fest. Det var bilder där på min faster G och min "faster" L och även på en äldre man som...

Av Jasmine - 20 juni 2009 00:01

.. rasade det precis ner pengar på mig!! Ja alltså.. inte bildligt talat dårrå! Efter att ha spenderat några timmar i paksu med familjen.. ja alla utom Liz.. så ringde en vän till mig och frågade om jag ville jobba natt! Klart som fan att jag tacka j...

Av Jasmine - 1 juni 2009 20:51

Har varit ute och promenerat runt sjön med älskling, adrian, linda och nova idag och igår.. det var skönt!! Se vad lite mediciner kan fixa!! Igår gick vi 2 vändor och idag en vända.. ca 7,5 km duger bra. Ska till skolan på onsdag och göra klart heta ...

Av Jasmine - 27 maj 2009 01:30

Nu har jag lyckats få mediciner mot den här smärtan som så vackert börjat bryta ner ens sinne! Det krävdes bara en massa läkarbesök och pengar för att tillslut möta en läkare som fattade hur ont jag egentligen har!   Men men.. skolan gick ju åt helve...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards